onsdag 23 december 2009

God Jul på er alla!

Tänkte bara kika in en stund bland
alla kunder. Tänk vad vimsig man blir
i julstressen. Har förlagt min kamera.
Har letat överallt men kan inte hitta den.
Tänkte ta lite bilder på det vackra vinter
landskapet vi har,men kan för mitt liv
inte förstå vart kameran tagit vägen.
Den dyker säkert upp på nåt tokigt ställe
så småningom.
Några bilder blir det alltså inte,
men jag tänkte iallafall önska er alla
en riktigt GOD JUL!
Hoppas att snön får ligga kvar
så att man kan ut och åka lite pulka
under jul ledigheten.
Ha det så gott!
Kram Anna&Helena!

3 kommentarer:

NeMa Design sa...

God fortsättning på er! Hoppas julen varit lugn och skön (och att kameran hann komma fram innan julafton?!?) Själv så har jag och familjen haft en skön lugn julhelg! Saknade syrran förståss men vi får umgås hela nyårshelgen i Funäsdalen, så vi tar igen allt då!
Kram på er och God fortsättning!
// Malin

Min Skattkammare sa...

Här kommer en hälsning och en önskan att ert nya år ska bli toppen!
Gott Nytt År!
Kram Kicki
:o)

Golden&Vitt sa...

God fortsättning på er.
Härliga vinter / snö bilder du tagit, och hoppas att du hittar din kamera som försvunnit.

Gott Nytt År /kram annika