söndag 2 maj 2010

Grönt och skönt!

Äntligen känns det att det går framåt.
Man riktigt ser hur det växer ute från dag
till dag, Det är såå härligt eller hur?!.
Hoppas ni hade en skön Valborg. Själva
var jag och familjen hos goda vänner
och hade jätte trevligt. Här kommer
några av de bilder jag lovade från
tjejkvällen och bilder på lite nyheter.
Jag kommer att lägga ut nyheterna
från Miljögården under veckan
så ni har lite att se fram emot.
Ha en fortsatt skön söndag så hörs
vi i veckan.
Kram Anna!

2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Vad roligt att jag hittade till Er fina blogg. Hos er har jag varit och handlat ett par gånger, men nu var det länge sedan sist. Jag måste nog ta mig en liten "vårutflykt till Er och titta på allt fint o mysigt som ni fått in....Ha en bra vårdag! Kram Therese

Lollo sa...

Vilken Mysig butik ni har! Jag och min syster var hos er för första gången idag och vi kommer snart igen, var så säkra! :)