måndag 21 juni 2010

Sommar sommar sommar!

Den ena sommar känslan efter den andra
bara väller över mig. I lördags gjorde jag
rabarber kaka,jätte gott!. Sedan var man ju
tvungen att titta på det vackra bröllopet med
alla fin klädda gäster,alla blomuppsättningar
och vacker musik. Igår hade jag dessutom
lyckan att få njuta av Ted Gärdestads musik
på Konserthuset i Örebro. En konsert till
minne av Ted, med hans bror Kenneth, 3 solister
och en 100-manna kör var inte ett öga torrt kan jag lova.
Denna sommar känsla hoppas jag håller i sig
hela veckan då vi närmar oss midsommar. Det enda som
saknas är det vackra och varma vädret,men det
kommer nog får vi väl tro.
Hoppas ni alla får en jätte fin
midsommar, med god mat, dans
runt stången, lekar, umgås med
släkt och vänner, och förhoppningsvis
är vädergudarna med oss.
GLAD MIDSOMMAR!
önskar vi i lilla butiken

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Innan midsommar kommer jag indansandes med skylten som jag lovat, kanske även klästrecket blir klart. I morgon har vi 13-års kalas så det får bli onsdag eller torsdag jag kommer över. Jag kan tro att ni fick en tår i ögat när ni lyssnade på Teds och Kennets musik, hade gärna varit med er men man kan inte få allt. Ha det gott älskade vän och var rädd om dej så ses vi snart.
Krameli kram Nettan