tisdag 28 september 2010

Tillbaka igen!

Tänk vad en veckas ledighet
går fort. Nu är jag på plats igen
efter 1 vecka på Grekiska Skiathos.
Har aldrig under alla resor vi gjort haft
sån otur med vädret. Totalt 10 soltimmar
på hela veckan...inte ens kul! Tur att
vi hade så trevligt sällskap med oss som
kunde sätta guldkant på tillvaron annars
hade jag nog deppat ihop. Nåja,vi har ju
ändå varit lediga och sluppit städa och laga
mat.Druckit och ätit gott har vi också gjort
så jag ska inte klaga. Men ni vet ju hur det är?
Man förväntar sig ju sol när man åker på en
resa till Grekland. Kan varmt rekomendera ön
annars. Väldigt mysigt med alla trånga gränder
inne i staden och fina sandstränder runt ön.
Får nog ta att åka tillbaka ett annat år så
vi får testa alla mysiga stränder som vi inte
kunde denna gång. Trodde att varorna från
Miljögården stod här och väntade när jag kom
hem,men icke! De är försenade. Så tyvärr får
ni ge er till tåls ett tag till.
Ha de gott så länge!
Kram Anna

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Hoppas att Helena har större tur med vädret än vad ni hade. Det känns inte roligt att få åka till värmen och solen tagit semester. Men ni hade det säkert roligt och åt och drack gott. Vi ses till veckan, då jag kommer med din kjol.
Kram kram Nettan