fredag 27 maj 2011

Lördagsöppet & Mors Dag

Sluta spring benen av er efter den perfekta

Mors dag presenten. Passa på och besök oss

i morgon mellan 10-14 så ska vi hjälpa er att

hitta nåt vackert att ge lilla mor. Nu skulle jag

ju ha haft med en vacker bild här......men på nåt

sätt så hör jag och datorer inte ihop. Hur jag än

försöker så får jag inte in bilden och alla mina

kunniga grabbar har rymt fältet.....jag håller

nämligen på och städar också och då är det

väldigt farligt att vistas hemma. Man kan ju få

hjälpa till. Hur som helst. Ha en trevlig helg och

kanske ses vi i morgon.


VÄLKOMNA!

KRAM PÅ ER

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Hoppas att det kommer mycket morsdagspresentköpare, det blev ett långt ord. Städa det vet jag inte när jag gjorde sist, dammsugaren har verkligen haft semester. Nej jag skojade, dammsög lite i dag. Men det är som du säger hjälp det kan man titta sig i månen efter. Sa något om att det var städdag i dag, men jag tror inte att det var någon som hörde. Jag har varit och montera takbox på en kompis bil i dag, för vi åker till ULLARED på måndag. Det är jag och 5 köpglade tjejer. Och vi skall vara där i två dagar, så då blir det kanske lite vin och grillat på kvällen om man kan hålla sig vaken. Ungarna är jätte sura för att de inte får följa med, men för den här gången skall vi alla lämna barnen hemma.
Ha det gott och vi hörs snart.
Kramis Nettan