tisdag 5 januari 2010

GOD FORTSÄTTNING!

Hallå!
Hoppas ni alla har haft en
skön julhelg,med mycket mys.
Själv har jag haft det jätte skönt,
umgåtts med vänner och familj.
Kan meddela att kameran kommit
till rätta,den hade ramlat bakom
bänken i hallen.Trodde jag skulle bli
tokig innan jag hittade den. Ni vet
hur det är när man absolut inte
kan komma på vart något är,man
försöker tänka...när hade jag den
sist,vart kan den ha tagit vägen?..
och ju mer man tänker ju mindre
vettigt kommer ut ur huvudet,det blir
liksom kortslutning. Tur att den kom
till rätta iallafall.
Vilket vackert vinterväder vi har
haft en längre tid.När solen skiner
och snön gnistrar är det så fint att
man får tårar i ögonen.Kunde i och
för sig vara lite varmare,just nu har
vi 20 minus ute. Fy,nu låter jag som en
sann Närking,aldrig nöjd!
Hoppas ni alla får en skön trettonhelg!
Kram!

2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Hejsan tjejer.
Burrrr vilken kyla vi har, det var 29 grader i kväll när jag åkter runt till mina gamla. Det gick inte att få någon värme i bilarna.
Men när jag kom hem hade min gubbe gjort en brasa det var varmt o mysigt. Snart är det dax för formex i gen. Skall ni åka dit ?
Jag tror att jag skippar det den här gången. Anna nu måste du ta fram miniräknaren och när du räknat färdigt så skickar du mej ett mejl. Lova det.
Ha det så bra i vinterkylan.
Många varma kramar Nettan

Golden&Vitt sa...

vad skönt att kameran kom fram.Här i haparanda har vi kallt 25-33 grader brrr det är kallt även för oss:)

Vad glad jag blir att du tyckte om sockarna, kanske jag kan knåpa ihop ett par vantar men mössa, det blir nog för svårt med mönstret.Jag hör av mig isåfall:) Just nu stickas sockar och benvärmare för fullt.

Ha en bra dag/kram annika