lördag 16 januari 2010

VÅRPYNTAT I BUTIKEN!

Lika roligt som det är att få ta fram alla
jul saker,lika skönt är det när man får
ta bort dem igen. Det värsta är ju att det
blir så tomt överallt.Fast visst är det en
härlig tid med alla vackra vårblommor
som dyker upp i affärerna. Nu har också
vi vårpyntat hos oss i butiken och nästa
fredag bär det av till Älvsjö för ett besök
på mässan.Vi hoppas hitta en hel del saker
för som sagt nu är det väldigt tomt. Vi har
en del saker på REA i butiken och som ni kan
se längre ner så har vi också rabatt på vår
smyckes kollektion från OXXO Design.
Ha nu en fortsatt trevlig kväll,och helg
så hörs vi nästa vecka igen.
Kram Anna&Helena!

2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Anna!
Jag har blivit lite bortskämd med ledighet, det är vääääldigt skönt, skulle kunna vänja mig! ;o)
Jag hade ju tänkt att ta en tur till er, men halkan och kylan har tagit udden av utflyktslusten. Dessbättre har ni ju tisadgsöppet, och det har inte jag, så det är inget som hindrar att jag kommer smygandes rätt som det är. ;o)
Min väninna var hos dig innan jul. (de hade vägarna förbi) Hon är lite handikappad och använder krycka, och hon sa att ni var så gulliga och omtänksamma mot henne.
Ett positivt första intryck! :o)
Jag hoppar över mässan denna gång, jag kan ändå inte fylla butiken med allt som finns i alla kataloger. Det känns lite skönt i snövädret.
Hoppas att ni hittar mycket nytt och fint!
Ha det så bra......vi ses vad det lider.
Kram Kicki

NeMa Design sa...

Hej på er!
Jag hörde att du Anna var krasslig...Usch & fy vad tråkigt. Hoppas att du kurerar dig snart. Jag har gjort den lilla ljuslyktan till mamma som jag lovade före jul (inte så snabb jämt....;o) men som vi brukar säga: bättre sent än aldrig!
Ha det gott nu så hörs vi snart igen, Kraaaam Malin ♥♥♥