onsdag 3 februari 2010

Hualigen vilket ruskväder!

burr,vilket väder vi har.Nu är jag innerligen
trött på allt snöande.Fick skotta fram bilen
när jag skulle till jobbet. Inte nog med att det
snöar för fullt,det blåser en massa också, så det
var inte lätt att ta sig fram på vägen för alla snö
drivor.Jag som egentligen inte gillar vintern blev
med ens påmind om varför.Fyy,för att skrapa rutor
skotta snö,sanda och sopa.Nog talat om det,var bara
tvungen att få gnälla lite.
Här i butiken går vi i" väntans tider",vi har inte
fått in så mycket nytt än,mest lite fina vår blommor.
Har tagit en del bilder som jag ska försöka lägga
ut ikväll,om jag hinner.
Ha det så gott så länge och kör försiktigt
om ni måste ut på vägarna.
KRAM!

2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Hejsan tjejen.
Åhhhh vad glad jag blir att du känner dig piggare. Sälen sa du, vart ligger det? Skall man till fjällen är det väl i alla fall Härjedalen som gäller. Nej jag bara skoja. (nej det gjorde jag inte) fniss. Hade tänkt att besöka er i dag men vädret satte stopp. Dom varnade på radiolan att om man inte behövde ut på vägarna skulle man stanna hemma. Så jag gjorde som dom sa, stannade hemma.
Ha det så gott älskade vän så hörs vi nästa vecka, det börjar väl dra i hop sig för våra designade grejer du vet.
Kram kram Nettan

NeMa Design sa...

Fling, fling!! Ja herreguuud va det kan snöa! På alla håll & kanter mé.

Hoppas du känner dig bättre nu efter sjukdom och elände.

Håll i hatten när du går ut...*fniss*
Stora kramen Malin ♥♥♥