tisdag 23 februari 2010

Ännu mera nytt!

Favorit tillbaka!
De söta hänglyktorna i form av
en upp och ned vänd klocka
är här igen.Som ni ser går det lika
bra att sätta blommor i dom.

Denna söta hänglykta med slipat
mönster gick bara inte att motstå.
Kommer från Miljögården.

Jätte vackert att blanda olika
modeller,och varva med ljus
och blommor.

Små söta flaskor med slipad
dekor .

Slipat i alla modeller,visst är det
vackert! Glas skål med lock 75:-
Glasfat med kupa låg 59:-
Glasfat med slipad kupa hög 75:-
Lykta/Vas slipad 50:-.Alla dessa
varorna kommer från Miljögården.
Det vackra fatet med mönster
och glas skiva kommer från SIA,
finns även i en avlång modell.

I morgon ska vi fortsätta att plocka
fram fler nyheter,titta gärna in i
butiken om ni har vägarna förbi.
Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Här sitter man nu i kylan, just nu 33 grader kallt. I morse när gubben var uppe var det 38,4 brrrrrrrr.
Vilka fina grejer ni packat upp,
kommer farande so fort jag kommer hem. Älskar glas kupor, fat och skålar. Jag väntar oxå på mycket mysiga grejer. Så har jag tillverkat en del själv.
I morgon kväll avslutar jag min lilla tävling, hoppas du vill vara med. Kommer och gör ett besök så fort jag kommer hem igen.
Ha det gott min vän.
Kramisar i massor.
Nettan

Anna sa...

Hej Vännen!
Brrr,vad kallt ni har,då kan jag ju absolut inte klaga,här har vi bara 10 minus,rena sommar dagen med andra ord...hihi!!Då får ni kura inne och mysa och spela spel,inte alls tokigt!Klart jag vill vara med i din tävling,askarna är ju jätte söta.Sitter här i ottan och äter frukost klockan är bara 6 och ingen annan är vaken än.Ska med stora grabben till Lindesberg på magnetröntgen,och med rådande trafikkaos på vägarna är det väl bäst att ta god tid på sig.Ha det gott och ha det riktigt mysigt med familjen så hörs vi nästa vecka.
Kram,kram!

LjuvligtLantligt sa...

Hej o tack för gratulations-hälsningen!
De där söta hänglyktorna är ur-söta, jag har 3 st :)
Har dock glömt att man kan ha dem som vas...smart!

Ha en skön helg.
Kram Git