lördag 6 mars 2010

Något att le åt!

Hej på er därute i stugorna!
Hoppas ni har haft en skön
lördags kväll med mycket mys
och kanske har det blivit lite
tittande på Andra Chansen på TV.
Jag kan bara säga att för min egen del
är jag nöjd med resultatet. Jösses!,vad
Jessica är snygg,och sjunga gör hon
super bra också. Kan lillägga att till
och med maken har suttit som ett
plåster framför TV:n, försa vad det
beror på,hmm!
Är bara tvungen att dela med
mig av denna otroligt söta historia
som jag fick på mailen härom dagen.
LÄS OCH LE!!
Ha en fortsatt trevlig helg
Kram Anna!

2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Vilken osis. Det hade suttit fint med en extra slant, nu när du skall pynta vardagsrummet. Vi kanske kan köpa ett par trisslotter när vi ses. I bland så händer det, sägs det.
Ha det gott vännen, och var rädd om dej.
Kramis Nettan

NeMa Design sa...

Men åhhh så söt historia....man får akta sig för att lägga vantarna på "fel" ställe....fniss!!

Du har en AWARD att hämta inne hos oss :o)
Kram kram Malin