lördag 26 februari 2011

Jag överlevde!!!!

Hej på er!
Hoppar bara in en snabbis mellan kunderna.
Jag var ju tvungen att berätta om att jag
överlevde gårdagen.....och hade fantastiskt
roligt till på köpet. Så exemplariska som Poppy
och George var har aldrig mina egna barn varit
när vi varit nånstans. Visst kanske det är så att
lånade barn sköter sig bättre???. Vi hade som sagt
jätte mysigt och hann med att fika 3 gånger på
3 timmar....jag hade inte hjärta att säga nej
när de frågade om vi kunde gå och fika en gång
till, och en gång till. Lilla George (3år) valde
vid första fikastunden en bägare med 1 kula
chokladglass. Efter att ha ätit upp den tittade
han på mig, log och sa....-i like this,can i have
another one, please! herregud så gulligt det
låter när de är så små och pratar flytande
engelska. Gissa om han fick en kula till.....
såklart han fick! Nu måste jag gå tillbaka
till butiken och hjälpa mamsen med kunderna.
Ni som fortfarande är shoppingsugna efter
att vi stängt kl 14 kan åka till butik mamma lycklig
och fortsätta. Hon har öppet till 16 idag,tror jag.
Ni kan kolla hennes blogg för mer info. Ha en fortsatt
trevlig helg.
Kram på er!
Anna

Inga kommentarer: