torsdag 24 februari 2011

Lördags öppet!

Så närmar det sig lönedax....Äntligen!,
och det innebär att vi har lördagsöppet.
Nu på lördag har vi alltså öppet mellan
10-14.
Hoppas ni har haft ett skönt sportlov
och gjort många mysiga saker. Tyvärr
har det ju varit så kallt så utomhus aktiviteter
har ju inte varit så lätt, men det finns ju många
andra saker att göra. Själv har jag planerat in
ett besök på Skojlandet i morgon. Mina gudbarn
är hemma på besök från England och jag tänkte
ta med dom dit. En tanke slog mig just ....det kanske
inte är så smart att göra ett besök där under
sportlovet....jag kommer ju säkert inte att vara
ensam?. Det kommer ju vara ett helt företag att
inte tappa bort barnen. Kanske inte är så bra
idè ändå... vore ju tråkigt om föräldrarna får åka
tillbaka hem utan sina barn....Jag kanske kan sätta
på dom varsin hatt med vimpel på så kanske det
går att hålla ordning på dom??. Fortsättning följer !
Ha en riktigt skön helg!
Kram

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Ha ha ha, det vore något. Det kanske är en ny ide att tillverka just en hatt så att barnen sys. Men det kanske slår så väl ut att alla ungar har hattar och då ser man ju inte sina egna ungar för att alla har likadana hattar. ???????? Här i Funäs är det inte riktigt så kall som ni har hemma, men det har blåst halv storm när ungarna var i backen. Ha tjurat hela dan och knappt svarat på tilltal och har jag väl svarat så har jag huggit som en huggorm
Grrrrrrrrr. I bland är det bara så att man känner sig sur som ättika.
Vi får hoppas att morgondagen blir bättre för då kommer Sofia med familj. Gustav skall prova utförsåkning för första gången.
Då har väl mormor hjärtat i halsgropen hela tiden. tycker att att han är så liten, men våra egna barn började ju i den åldern.
Ha det så bra där hemma och hoppas på en kanon lördag.
Kram till er alla.
Från Nettan med familj.