tisdag 10 november 2009

Åhh,vad mysigt med snö!

ja,jag vet att vi inte har nån snö här på Närke slätten
ännu, men jag kikade in på några trevliga bloggar som
redan fått vinter. Själv är jag ingen älskare av snö,men
det ser ju så vackert ut på kort. Kika in på bloggarna
som jag länkat till så får ni själva lite vinter känsla.

Har varit och hämtat massor av vita hyacinter till
butiken,min favvo blomma till jul. Höll aldrig på att
komma hem från jobbet ikväll, var tvungen att göra
nya arrangemang till imorgon, de jag gjorde idag försvann
som smör,jättekul att de blev omtyckta. Finns nya i
butiken imorgon om ni är sugna!. De kommer nog att slå ut
lagom till 1:a advent. Fiint!

Ses snart
Kram Anna!

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

Roligt när saker blir sålda....

Längtar så efter när jag & min mammma hade blomsteraffär....kan sakna den tiden sååå mycke.Kul att jobba med mammsen...

Kramizz nilla

Golden&Vitt sa...

Hej Anna
Vad roligt att du hittade till mig:) Jo visst ger det julkänsla när snön kommer. Själv älskar jag snön, men det är väl inte så konstigt om man tänker på var jag bor. Skoter, ispromenader och skidåkning det är så roligt.

Lyllo dig som kan ha hyacinter, själv har jag blivit allergisk *snyft* Och alla "pyttegranar" som jag inte kan ha mer...tråkigt.

Ha en bra vecka och mysigt blir det i butiken med alla jularrangemang.
Kram/annika

Min Skattkammare sa...

Vita hyacinter som är så ljuvliga....finns de redan!?
Jag ska också komma och hälsa på i er butik, men det får bli på min efterlängtade semester. :o)
Då kanske vi ses framöver om ni kommer en söndag....
Va´kul!
Varmt välkomna! :o)
Kram kicki