lördag 21 november 2009


Lite nya bilder från butiken!

Idag har mamma och jag varit hos Kicki
som har butik Min Skattkammare. Vilken
jätte mysig butik på landet hon har,och sååå
fina saker hon gör. Tavlor,ljusstakar och annat
fint i trä. Ni som är nyfikna kan gå in på
hennes blogg som finns länkad längre ner
på sidan,eller ännu bättre,ta en tur och
besök henne i butiken.
Vi hann också besöka Katarina i
butik Lilla Ugglebo. Tyvärr ska hon sluta
med sin butik men hon kommer ha öppet
December ut. Hon har jätte fina Danska kläder,
och en del heminredning. Jag lägger ut en länk
till henne för er som är nyfikna,där hittar
ni också öppettider.
Ha en trevlig kväll!
Kram Anna!

2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Anna!
Vilken överraskning det var när ni klev över tröskeln! Och jag kände igen er direkt.
Jag tycker ni var så mysiga, det kändes så naturligt och lättpratat på en gång.
Jag ska verkligen besöka er butik så fort jag känner att jag kan slita mig, jag är sååå nyfiken! ;o)
Nu har jag stått vid bandsågen ett tag. Vilket lördagsnöje! Ha ha....
Inget bra på tv:n ändå så det gör inget.
Tänk att du hade så snygg tunika...hi hi! :o) Jag ska nog ta en tur igen och köpa en för varje veckodag, då behöver man ju inte fundera på vad man ska ha på sig, uj så smidigt!
Hälsa mamma Helena också och så ses vi snart igen!
Ha det så bra!
Kramar Kicki

mamma lycklig sa...

HejsaDet är så märkligt att det inte suns att jag lagt in ett nytt inlägg. Gjorde det i går kväll men går man in på era bloggar som har länk till min står det att senaste inlägget var för flera veckor sedan. Mycket konstigt. Har du någon aning varför det blivit på detta viset. Om du vill vågar och kan , gå in och kika runtpå min blogg.
Ringer dej i morgon innan vi drar till Askersund.

Hej hopp .........
Kram Nettan