fredag 6 november 2009

Tack Nettan I Butik Mamma Lycklig!

Vilken fin utmärkelse!
Ska fundera ut vad jag ska skriva om mig själv,och vilka
jag ska skicka utmärkelsen till. Som ny i bloggvärlden
känner jag ju inte så många som bloggar än,men jag
har varit inne på en massa trevliga bloggar och kollat.
Ni kanske undrar varför det bara är jag som skriver,
men mamma har inget intresse för det,eller kanske
kan det vara okunskap som gör att hon inte vill?!.
Tack!
alla ni som besöker butiken och bloggen,och kommer med
så många värmande ord,det pratas om att
svenskar är avundsjuka och dåliga på att
ge komplimanger,det har vi verkligen inte märkt.
Jättekul!
Ha nu en jätte skön helg,
Kram Anna&Helena!

1 kommentar:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Va kul med nya bekantskaper....
Underbar butik ni har..ska kika vidare på er butik & blogg..

Tack för söta ord inne hos mig!

Kramizz Nilla