torsdag 22 oktober 2009

Äntligen!

Nu är det nya rummet färdigt. Det blev såå fint!,
om vi får säga det själva. Vi har plockat upp massor av
fina saker under veckan. Vi väntar väl till efter allhelgona
att ta fram tomtarna, men det finns mycket annat att vila
ögonen på. Ni som inte varit inne på ett tag kommer att
kunna hitta en hel del nytt. Jag har tagit lite nya bilder som
jag ska försöka lägga in, kanske under helgen. På lördag ska
mamma och jag försöka hinna med ett besök hos Nettan i butik
mamma lycklig. Det ska bli jätte spännande att se hur hon har det.

Ha det gott så länge så hörs vi snart. Kram Anna!

2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Vad roligt om ni kommer, men ring så jag får veta. Skall hålla kaffepannan varm. Ja jag har ju sett det fina rummet, det blir kanonfint.
Nu skall jag åka på Julmarknad i Julitta.
Kram kram
Nettan

NeMa Design sa...

Hej på er! Syrran har skvallrat om att ert nya rum är toppenfint!! Vi får åka förbi och kika nå´n dag!
Trevlig helg! // Malin