torsdag 29 oktober 2009

Tjejkväll!
Hej på er alla. Är lite trött idag,vi hade tjejkväll i butiken
igår och oj!, vad trevligt vi hade. De första tjejerna
kom vid halv sju tiden och de sista gick inte hem förrän vid elva.
Är ni sugna på detta så samla ihop ett gäng kompisar/vänninor,
svärmor,mamma,mormor,ja alla är välkomna. Igår hade vi
också besök av Sanna som säljer Oriflame,hon hade med
lite av varje att visa nu när sommar brännan börjar
lysa med sin frånvaro.
Grattis!
till Monica som vann på det fina lotteriet som Sanna ordnade.
Tog en del bilder under kvällen som jag ska lägga ut i morgon.
Kom ihåg att vi har öppet mellan 10-14
på lördag,om ni inte har nåt att hitta på så får ni gärna
titta in för lite inspitation.
Sov Gott! Kram Anna!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Hej!

Tack för att jag fick komma och visa mina Oriflameprodukter hos er, jag kommer gärna igen!
Är sååå sugen på klockan, tittar närmare på den när jag kommer med er beställning,
Kram Sanna Oriflame

mamma lycklig sa...

Vad synd att du inte känner dej bra. Jag hade verkligen sett i fram imot en resa till A-sund med dej, men det får vi göra en annan gång. Hör av dej om du får plats att ta med lite grejer till mej.
Ha dt gott vännen, och kör försiktigt.
Kram och god natt
Nettan

Sanna sa...

Hej på er igen!

Åker förmodligen ut till er på tisdag i nästa vecka med Oriflameprodukterna!
Lägger ni undan klockan åt mig, så köper jag den, har inte kunnat förtränga den!!!!!!!!
Kram Sanna