lördag 24 oktober 2009

Mamma lycklig!

Ni som änu inte gjort ett besök hos Nettan i butik
Mamma Lycklig, GÖR DET! Här finns mer än du
tror. Jag har äntligen varit där.Vilken kreativ tjej,
önskar jag hade hälften av hennes idèer och kunskaper.

Ni som ännu inte köpt Hjärtan,
det är fortfarande en vecka kvar att bidra till Cancer-
fonden genom att köpa ett Rosa Hjärta.NeMa Design
gör dem och de finns att köpa hos oss, i Krusa Gården,
I Butik mamma lycklig eller via NeMa Design. Så,
Skynda att hjälpa!
Tack och god kväll!
Kram Anna!

1 kommentar:

Min Skattkammare sa...

Nu händer det saker i alla butiker ute på landet, jättekul! Julen tar stormkliv.
Verkligen fint att skänka pengar för de söta hjärtanen till canserfonden!
Nu har jag också länkat till er, jag måste göra ett ryck på min blogglista.
Tack för att jag får vara med på ett hörn här! :o)
Ha det gott!
Kram Kicki