söndag 11 oktober 2009

Hej på er!
Hoppas ni har haft en skön helg.
Själva har vi haft kalas,har firat den stora sonen,
som fyller hela 17år i morgon. Grattis Calle!
Sitter och funderar på hur vi ska skylta i det
nya rummet i butiken. Eftersom vi ska ha
plats för kaffe gäster kan vi ju inte använda
hela rummet. Tänkte att vi skulle få plats
med alla fina saker från Nyblom&Kollen som
bara väntar på att få visa upp sig. En hel del
andra fina saker ska vi nog också få plats med.
Vi hoppas bli färdiga under denna vecka,så
titta gärna in om ni har vägarna förbi.
Kram Anna!

3 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Hej hopp!
Vilken tur att det blev en lyckad kväll för dej och dina kompisar.
Ja ja jag kan förstå att han var svår att få tag i.
Jag får hålla mig till tåls till den 10:e november när jag får träffa Magnus Carlsson ( Barbados Magnus) Tycker att han är såååå bra, och lite söt är han också.
Snuvan har blivit bättre nu är det "bara" hosta och ont i halsen kvar, men det ger sig väl det också så småning om. Kom och tänka på hur du skulle kunna visa de nya grejerna från Nyblom&Kollen. Vad tror du om och ha tvättlinor uppspända, och så hänger du upp "tvätten" där. Kanske lite korgar och tvättbräden. Kanske en gammal strykbräda med träben. Jag tror att det skulle vara kanon fint. Och varför inte lite trasmattor på golvet. Du tycker väl jag är helgalen när man flummar iväg så här, men det är så här jag är är lite sent att ändra på mej.
Ha det vännen, så hörs vi.
Kram Nettan

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Tack för hälsningen på min blogg, jättekul!
Jag har inte heller varit hos dig fastän du också haft butiken ganska många år....eller?
Det ser ju så fint ut på bilderna, och att blogga är ett jättebra sätt att nå ut på, det kommer du att märka......så lycka till med bloggandet! :o)
Jag måste skärpa mig och ta en tur, jag har inte varit hos Mamma Lycklig heller som skriver här ovan. Det är så trevligt att träffa andra som håller på med samma sak. Men jag har lite för mycket att göra......och så stänger jag in mig i min lilla målarkur. Och det är väl bra, men lite tråkigt blir det......
Önskar dig en skön vecka!
Kram Kicki

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej i stugan! Hamnade hos er via Nettan och suckar lite tungt nu för "varför ska man bo så långt bort" ?....

Jättefina saker och mysig butik!

Lycka till med julförsäljningen!
Kram Måd i Umeå