tisdag 6 oktober 2009

Gör som vi!
Stöd bröstcancer fonden.
Tillsammans med NeMa Design
säljer vi dessa otroligt söta hjärtan.
NeMa skänker 10:-/hjärta och vi
Lilla Butiken skänker 10:-
Kom in och dra ditt strå till stacken!
En gör ingen skillnad, men tillsammans är vi starka!


Vi har också andra fina saker från NeMa Design.
Kika in i butiken,där har vi både lyktor och
korgar.


Här kommer ett smakprov från butiken.
Vi har många nyheter på väg in.
Kika gärna in om du har vägarna förbi.
Välkommen!


Vi har varor från bl.a Sia,Miljögården, Pb Home, Interiörhuset,On Interiör och Nyblom&Kollén. Kom in och strosa runt bland alla vackra saker, kanske väcks lite nya ideér eller låt dig bara inspireras.

Ha de gott!
Hälsningar Anna & Helena

5 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Välkommen till bloggvärlden!
lycka till med era inlägg
Kram Nettan

mamma lycklig sa...

Hejsan vännen! Tack för en trevlig dag hoppas att du kanske kan fixa lite med bloggen själv nu. Tänkte att du kanske ville ha en räknare och du måste lägga till telefonnummer och mailadressen. Om du vill kan jag lägga en länk till NeMa. Än en gån välkommen till bloggträsket. Nattkramar Nettan

NeMa Design sa...

Åhhh! vad fin blogg ni fick till igår. Toppen!
Jag lägger absolut till mig som "följare"
Må så gott!
Hälsningar Malin

annika sa...

Som Örebroare vill jag lägga till mig som följare av er blogg. Kul att det finns så många trevliga butiker runt Ö.
annika

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig butik.Lägger oxå till er blogg.Ha en fin onsdag kramizar ~~~~~~RITA~~~~~.